неделя, 4 декември 2016 г.

Girl Online - Зоуи Съг

Здравейте на всички!
Реших да създам блог. Нали знаете как, когато разклатиш кутийка кòла и после я отвориш, тя избухва и опръсква всичко? Ами, ето така се чувствам аз в момента. В мен бълбукат толкова неща, които искам да кажа, но нямам нужната увереност за това...
Искам да има място, където мога да кажа точно каквото искам, когато искам и както си искам – на някого. И да няма нужда да се притеснявам дали казаното от мен няма да звучи готино, или би ме накарало да се чувствам глупаво, или би ме лишило от приятели. Точно затова този блог е анонимен. За да мога да бъда наистина себе си.
Girl Online

Така започва блога си Girl Online 16-годишната Пени Потър и в него
споделя мисли и чувства за приятелството, момчетата, семейството, живота в гимназията и други неща, за които момичетата се тревожат.
Когато родителите ѝ заминават за няколко дена за Ню Йорк, тя тръгва с тях с нежелание, без да подозира, че там ще срещне Ноа – рокбожественярското момче от Бруклин...

***

   Днес ще ви говоря за тази книга, която прочетох миналия декември. От тогава съм я чела три пъти. Книгата не е нищо ново, за което да не сме чели. Обикновена клиширана любовна история. Но въпреки това на мен ми хареса много, защото е изключително лека и не натоварваща. Когато съм в книжен застой и не ми се чете, нещо леко като нея ме измъква. Въпреки това любовната история е супер сладка и бързо се влюбих в нея. Но тя не е може би най - важното нещо, историята засяга темата с притеснението и паник атаките,която ми е много добре позната. А и действието се развива около Коледа, което още повече ми хареса. Книгата не ме разочарова въпреки познатия ни сюжет и предвидимите действия на героите. Подходяща е за студена вечер с нещо топло за пиене, а историята внася и много уют.

"Понякога трябва да се изправиш срещу страховете си, за да осъзнаеш, че те всъщност не са истински."


   Пени се превърна в един от любимите ми герои. Тя много израстна през цялата история. Научи се да се изправя пред страховете си и как да се справя с тях. Справи се с притеснението си и стана по - самоуверена. Тя е изключително смела. Мога да кажа, че открих много допирни точки с нея. 
   Най - добрият и' приятел Елиът беше прекрасен. Той беше нейната подкрепа и винаги и' помагаше и разбираше. Влюбих се в него и смятам, че всеки се нуждае от такъв приятел.
  Ноа. Кой няма да се влюби в момче като него. Разбира се в една клиширана любовна история винаги момчето трябва да е перфектно. Много харесвам начина, по който той се държа с Пени. Караше я да се чувства специална и единствена, което е важно едно момиче да се чувства така.


Не казвам, че книгата е нещо ново и специално, но мисля, че понякога се нуждаем от нещо клиширано и познато за четене. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар